tirsdag den 16. november 2010

når mennesker overrasker...

af og til.. så overrasker mennesker mig. Oftest er det på negativ vis. Det er svært at blive skuffet, skræmt ja endda decideret bange når man gang på gang oplever mennesker begå grusomme handlinger. Men det er slet ik det, det her skal handle om... Nej det skal handle om når mennesker overrasker mig positivt!

Det skal handle om den ældre mand som helt af sig selv tog min MEGET tunge taske og bar den op i bussen, og satte den på plads for mig.

Det skal handle om Fodboldvennen der ringede og spurgte hvad jeg ville gøre med børnene overfor CM, det havde han åbenbart tænkt over..

Det skal handle om min meget specielle klassekammerat som pludselig viser helt nye og meget positive sider af sig selv

Det skal handle om mine ekssvigerforældre som har vist sig i den grad at være der i nødssituationer

Det skal handle om Kinky's kæreste, som overrasker mig positivt hver gang.. fordi han får det allerbedste frem i hende

Det skal handle om Sveskens nye kæreste, som har bevist for mig, at der findes mænd der gør det helt rigtige, på den helt rigtige måde.

Det skal handle om alle de mennesker som hver dag uanende gør en forskel.

FORDI det er det vi skal huske på! Det er det vi glemmer.

2 kommentarer:

  1. Ja tak for ros! Du er også skøn.

    SvarSlet
  2. :D hvilken en af dem vil du så gerne påtage dig? Den første?? ;-)

    SvarSlet