torsdag den 18. november 2010

han mener det sgu!

CM: jeg kunne faktisk godt tænke mig

LMP: hvad kunne du godt tænke dig?

CM: at bo sammen med dig

LMP: kunne du? Men der er jo bare så meget mere i det end bare dig og mig.

CM: det ved jeg godt

LMP: det indebærer en hel masse! Ansvar, planlægning, at betale kedelige regninger, rydde op, gøre rent.. alle de ting

CM: jamen at gøre alle de ting med dig

LMP: der kommer altså til at gå noget tid skat

CM: Det ved jeg godt. Men det vil jeg virkelig gerne

LMP: wow.. det er godtnok..

CM: Selvfølgelig vil jeg gerne dele mit liv med den jeg elsker

LMP: .......... MASSIVE PANIC ATTACK!!!!!!

(og ja det med rødt foregik kun i mit hoved :D)

3 kommentarer:

  1. Ups... nu bliver det vist din eks, som må spørge om det hele ikke lige går liidt hurtigt? ;)

    Men, øh, tillykke med det hele...

    SvarSlet
  2. HAHA Leo.... der kommer til at gå laaaang tid før der rykker nogen som helst ind under mit tag;)

    vi er sgu da ik engang kærester altså!

    men tak:D

    SvarSlet
  3. Ham dér... Ham skal du sgu holde fast i! Han vil dig og han er villigt til at vente - så bliver det ikke større! TILLYKKE!! WOW!!

    SvarSlet