tirsdag den 23. november 2010

et kys....

et kys kan være så mange ting..

Det kan være en hilsen, et håb, et udtryk for kærlighed. Det kan være tryghed og liderlighed. Det kan give sommerfugle i maven og tænde en ild. Det kan få en til at kvæles og give ubehag. Det hele kommer an på hvem man kysser...

Når jeg kysser, så foretrækker jeg "meget læbe, og meget lidt tunge" måden... Men sådan er vi jo så forskellige. Der er mennesker der stikker tungerne helt ned i halsen på hinanden og elsker det. Der er dem der slet ik kan lide at kysse! Jeg har prøvet alle slags. Jeg fik mit første kys som 11 årig... og derefter har der været mange kys. Både de fantastiske, de skrækkelige, de meningsløse og de altafgørende.
Der er den slags kys som jeg giver mine børn, og den slags kys jeg giver til den mand jeg elsker. De er lige så forskellige i både mening og udtryk som noget kan være. Der er tantekys som man giver til sine venner og sin familie. Der er venindekys. Der er små kys, store kys. Kys med små læber, store læber, og mellem læber. Jeg tror på at den måde man kysser på siger noget om det menneske man er...

og ja.. det var så bare lige aftenens strøtanker :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar