søndag den 21. november 2010

farvel singleliv!!

Jeg har fået en kæreste.....

altså

det kommer jo nok ikke ligefrem bag på dig, men nu er det også helt officielt! Sådan med "vil du være min kæreste", Facebookforhold og det hele.. jo jo. OG JEG ER SÅ GLAD!!

Han gør mig jo fuldstændig teenage rundforvirret lykkelig. Og ja det er kvalmende at se og høre på, jeg ved det godt. Og undskylder hermed til ALLE dem vi kender.. men det er så svært at lade være!

Så hermed et STORT farvel til singleliv og sjove scoringsanekdoter, og velkommen til ALLE de pudsige oplevelser der hører med til et parforhold.. jeg glæder mig til at dele dem med dig!!

Og altså... YAY MED YAY PÅ!

6 kommentarer:

  1. Det er da vist ikke mere end et par dage siden du understregede at I skam ikke sådan var kærester....? Med det tempo flytter I vel så sammen imorgen, forloves om 3 dage, og bliver gift om en uge. Og holder sølvbryllup til januar...

    Nåmen, altså - hvorom alting er, midt i al kvalmen, stadig tillykke med det hele! :)

    (Og nu er der jo så et fantastisk & romantisk brætspil I kan spille sammen, som man kan finde hos mig! (Sorry, må reklamere lidt for dig - har arbejdet på det uafbrudt et døgn.))

    SvarSlet
  2. haha det var vi jo netop heller ik! fordi det der kæreste ord.. det var ik lige noget vi gjorde det i :D men åbenbart er vi begge klar til det nu.. alle omkring os mener at det har taget lang tid faktisk :D og NEJ! vi skal stadig ikke flytte sammen lige foreløbig, og det andet giver mig kuldegysninger...

    og mht. dit brætspil! Så kan man da ikke finde noget meget mere uromantisk end udlændingepolitik... MEN credit skal du ha! Det er yderst originalt, og desværre tæerkrummende rigtigt:(

    SvarSlet
  3. Jo, ja, jeg romatiserede nok lidt med brugen af ordet romantisk... ;)

    Tak for credit! (Jeg håber jo lidt det kan blive et kulthit, eller noget... ligesom spillet Hovedbanegård.)

    SvarSlet