torsdag den 6. maj 2010

Kender i det?

Kender i det når man har fået rodet sig ind i en situation og bare slet ik aner hvordan man skal rode sig ud i igen? Det er jeg verdensmester i!!! Intet mindre.. hvis der var et VM eller OL for folk der har en evne til at få sagt eller gjort det forkerte på det helt forkerte tidspunkt, så ville jeg være favoritkandidat til titlen. Jeg skal altid liiiiiige blande mig....

Nå men videre i dagens tekst:

Jeg ville ønske at..

  • jeg havde langt bølgende hår (sådan lidt i stil med det der Jessica Alba)
  • huset blev solgt i morgen
  • min mave mindede mere om Heidi Klums end Oprahs (eller sådan som jeg tror Oprahs ser ud)
  • man kunne vaccumpakke sit liv, fryse det ned, og så tø det op når man er klar til at fortsætte
  • børn kom med en brugsanvisning
  • IKEA lå lidt tættere på... eller nej, den stryger vi måske igen (way too expensive)
  • at jeg havde direktørløn i stedet for SU og hver dag kunne klæde unger (og korpus) i latterligt dyrt designerkluns

Jeg ville være pinlig over at..

  • være i familie med Pia Kjærsgaard
  • være kæreste med Carl Mar Møller (ADR siger jeg bare)
  • være tilfreds med at arbejde som burgervender på McD
  • være hende den skidesure ekspedient som ALTID arbejder i tøjbutikkerne
  • være en af de der mødre der, som køber slik og legetøj til børnene for at få dem pacificeret i køen (PRINCIPPER MENNESKE)
  • være den medarbejder som ik fattede at at dørene ik var blevet åbnet for kunderne, og derfor ikke gav beskeden videre, så kunderne kunne stå foran en lukket dør og glå i 20 min... men hov - det er jo mig!!
Anyways.. det var hvad jeg havde på hjerte på dette mit allerførste indlæg... hip hip hurra

Little Miss Phoenix

4 kommentarer:

  1. Lever selv i efterdønningerne fra en skilsmisse, et hussalg i finanskrisen og midt i en forelskelse... Jojo, jeg tror jeg kender det!

    Jeg ville være pinlig over at:

    se min røv i spejlet
    blive taget i at pille næse i bilen
    min kontosaldo nogensinde blev offentlig
    fortælle åbent om mit liv og forhold, i fuldskab (har heldigvis ikke gjort det)
    hvis forældrene vidste hvor meget jeg forbereder mig til de sidste to uger før sommerferien

    Jeg ville til gengæld være stolt hvis:

    jeg gik tur i byen med min kæreste
    mine børn kunne se sig selv gennem mine øjne
    vi fik en ny regering
    danmark vinder vm
    jeg lykkes med halvdelen af de projekter jeg sætter igang

    SvarSlet
  2. jeg er enig..

    tror desværre ikke 4'eren har så gode odds og slet ik efter den katastrofale kamp imod Holland

    Og velkommen til:)

    SvarSlet