torsdag den 27. maj 2010

I salute you!!!

Dette er en hyldest!!

En hyldest til alle de mænd der kredser rundt i det samme solsystem som mig...

Alle de søde, alle de sære, alle de stærke, alle de sårbare, alle de smukke, alle de grimme, alle de unge, alle de gamle, alle de glade, alle de triste, de frustrerede, de lykkelige, de intelligente, de sjove, dem der bor helt inde i mit hjerte, og dem der bare strejfer min livsbane en enkelt gang. Flirten, ekspedienten, kollegaen, sønnen, chefen, vennen, ham med glimtet i øjet.
De mange mænd jeg har kysset, de få jeg har knaldet, alle dem der har smilet til mig, alle dem der har fået mig til at smile, alle dem der har rørt mig, med deres handlinger eller ord. Alle de nære og alle de perifere - ja selv dem jeg ikke har mødt endnu

I er fantastiske. Tak

2 kommentarer: