lørdag den 8. maj 2010

hvad gør dig lykkelig?

I går bankede det på min dør. Udenfor stod 4 af mine gamle 5. klasses elever. Deres religionslærer havde fået den inspirerede idé at sende dem ud i byen og spørge 30 mennesker: "hvad gør dig lykkelig?" Jeg var deres første stop..

Puha det var et spørgsmål af filosofiske og eksistentialistiske dimensioner!! De stakkels elever måtte ihvertfald vente læææææænge på svar.

Fordi hvad er det egentlig der gør en lykkelig?

De skulle have 3 svar og fik følgende fra mig:

  1. mine børn
  2. forglemmigejer
  3. musik

2 kommentarer:

  1. Godt at du huskede forglemmigejer - det går ikke at glemme dem!

    Og velkommen til blogverdenen - fra en superhelt til en superheltinde! ;)

    SvarSlet
  2. nej det er en farlig ting at glemme dem..

    Og tak!!

    os superhelte må jo holde sammen;)

    SvarSlet