torsdag den 27. januar 2011

jamen hallo jeg har da også en blog!!

Puha det er længe siden jeg har været her sidst! Det er som om at den kombination der hedder praktik, FPO-skrivning, kæresteaktiviteter og børn overhovedet ikke overlader noget tid til at få skrevet. Det er så ikke det eneste der ikke er tid til... fjernsynet føler sig vist også lidt overset, og det samme må gælde for mine ellers højtelskede bøger! Og med hensyn til kreativiteten.. ja der er den da helt gal!! Jeg kan slet ik huske hvornår jeg sidst stod med en pensel i hånden..

Men selvfølgelig er der stadig tanker, og der er også sket usandsynligt meget!! Først og fremmest.. jamen så går det jo stadig fantastisk med CM. Han er alt hvad jeg kunne ønske mig og lidt til. Vi lærer hinanden bedre og bedre at kende, og bliver mere og mere involverede i hinandens familier og så videre. Og for hver ting jeg lærer om ham, for hver opdagelse, forklaring, lillebitte ny info, falder jeg mere og mere for ham.

med hussalget går det fremad, Eksmanden har fået en konsulent til at kigge på tallene, og det skulle være muligt at komme fra det her uden at vi ender med gæld. Så han tager nu det hele med i banken og så krydser jeg fingre.

Der har været kæmpe drama i venindeflokken. Man er ikke sammen med sin venindes eks.... især hvis man har fået at vide at lige præcis HAM er no go. Men det var der selvfølgelig en der var.. og så kom der også reaktioner.

Og så har jeg haft både verdens bedste, og verdens mest rædselsfulde praktiklærere... Og DET har godtnok været en oplevelse der har givet stof til eftertanke!

Jeg har fået bekræftet at jeg får religion som linjefag næste år

og så har jeg lagt planer for fremtiden... fordi lige pludselig så KAN jeg planlægge fremtiden.. fordi jeg har lyst og fordi jeg vil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar