søndag den 9. januar 2011

Cm mød Eks'en.... Eks'en mød CM

Det går jo faktisk meget godt det her. Det der med at få CM introduceret til alle menneskerne i mit liv. Det startede med vennerne, herefter kom min mor, ungerne og i fredags også Eks'en. Vi var inviteret til fødselsdagsfest hos en fælles veninde, som meget gerne ville ha CM med. Derfor bestemte jeg enstemmigt, at det ville være en god måde, for fortiden og nutiden/fremtiden at møde hinanden på. Det var på neutral grund, og der var intet tvungent samtale/samvær. Alle blev informeret, og så ventede jeg ellers spændt.

Og hvordan gik det så?

Det gik faktisk over al forventning. Alle parter opførte sig stille og roligt, CM og Eks'en snakkede endda sammen, og stemningen var afslappet og positiv. Eks'en valgte så at drikke sig ret så fuld, for derefter at insistere på at køre hjem, men hvis det er den eneste reaktion, så kan man vist kun arkivere aftenen som en succes!

Og endnu engang var CM en fornøjelse at have med. Jeg overraskes hver gang over hvor godt han bare passer ind, hvor naturligt det føles at han er sammen med mine venner, hvor usandsynligt glad jeg er for ham, og et eller andet sted er jeg også bare enormt stolt over at han er min. At jeg har fundet en kæreste som på trods af sin alder, sine erfaringer og den måde han har levet sit liv på, bare er så fantastisk god i mit liv. At han uden at tænke over det forstår hvad jeg har brug for, og gør det. At han er sig selv, uanset hvor vi er og hvem vi er sammen med. At jeg kan være stolt over at vise mine venner at han er min.

Nu mangler han kun at møde en... Bedsteveninden! Hun har været i Ghana det sidste halve år, og kommer hjem d. 23 januar.. er du gal jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar