mandag den 3. januar 2011

goddag Gorilla!

prøv nu lige og hør her... hvis jeg skal se ET ENESTE program med Sebastian mere, så går jeg amok! Jeg bliver simpelthen splitterravendesindssyg af at høre hans stemme! Det er lidt ligesom ham der Bonderøven på DR... JA jeg ved godt du er fantastisk! og gør alting på den rigtige måde! og er verdens mest perfekte menneske! Og jeg gider kraftedeme ik høre på det!
Ungerne ELSKER Sebastian. Så de er selvfølgelig indehavere af en DVD med navnet Sebastian i zoo eller sådan noget i den stil. og den kører og kører og kører og kører. Og ja den er god! Men jeg er SÅ træt af at høre hans stemme, forklare pædagogisk korrekt, om de forskellige zoologiske dyr! Kan der da for helvede ik være en løve der æder en af de der zebraer!

LMP- frustreret og opgiver pædagogisk korrekte børnefilm!

2 kommentarer:

  1. Nå, mine unger gider ham ikke, for kedeligt. (Den ældste kunne dog godt lide ham da han var helt lille, og sebastian lavede verdens mest ulækre mad.) Så jeg behøver ikke høre så meget på ham.

    Men først troede jeg du mente musikeren (er der nogen der påstår) Sebastian, som jeg overhovedet ikke kan holde ud. Og selvom det er minimalt hvad jeg hører til ham, er det alt for meget. så hvad ham angår er jeg helt enig!

    SvarSlet
  2. Sebastian Klein er da for vild! Han er i øjenhøjde med ungerne og hans entusiasme er nok det der giver ham appeal? Kan jeg selv holde ham ud? Nej! Trådløse hovedtelefoner til ungerne - der er din løsning!

    SvarSlet