onsdag den 28. september 2011

Long time no see!

Jaeh som overskriften antyder så er det jo virkelig længe siden jeg har skrevet sidst!! Kender i den der overvældende følelse af altopslugende forelskelse? Den som bare gennemtrænger og udfylder hvert eneste lille øjeblik? Hver eneste tanke, hver eneste oplevelse, hvert eneste udsagn er bare farvet af at her er der et forelsket menneske?

Sådan har jeg været...

Til STOR irritation for venner, veninder, klassekammerater, familie you name it, I did it. Og ja jeg ved godt at jeg har været irriterende! (snakker i datid her selvom det stadig foregår) og jeg ved at jeg har forsømt stort set alle! (her fraregnes børn) Men jeg forsøger at få lidt balance i hverdagen igen, så den ikke kun består af børn og CM.. fordi på trods af at jeg ikke længere er et splittet menneske, men tværtimod en samlet helhed, hvilket jeg ikke har været i flere år! Så ved jeg jo godt at det bare ikke er godt nok.. så jeg lover hermed at forbedre mig, at åbne op for verdenen før forelskelse, og forsøge at bringe de bedste elementer af den jeg var med ind i den jeg er! I solumny swear :D Og en del af denne sammensmeltningen er jo den her blog.. som jeg med rette er begyndt at savne.. ikke for dens terapeutiske funktion, men simpelthen for det med at skrive tingene ned.. jeg savner at skrive! Jeg savner jeres responser (hvis i stadig er derude) og jeg savner det at kunne kigge tilbage et par uger senere og reflektere over det der er skrevet.. så...

I'm back!

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage - godt at høre er alt står vel til, og at du vil dele det med os igen! :)

    SvarSlet
  2. (Iøvrigt, det er ret svært at læse din profiltekst som den står i øjeblikket, når den hvide skrift er over de lyse "stråler" i baggrunden.)

    SvarSlet