lørdag den 28. august 2010

totalt fraværende...

Undskyld undskyld UNDSKYLD!

Jeg ved godt jeg har været fraværende. Fraværende her, fraværende hjemme, fraværende mor og fraværende studerende. Til gengæld har jeg været 100 % tutor for de nye, og de fik en fantastisk start på deres studie. Det sagde de ihvertfald selv;)

Nu står jeg jo så og begynder på mit 2. år, og er allerede en uge bagud. Jeg skal derfor nå at læse 5 romaner, og lave den første større opgave i løbet af de næste øhh 11 dage!! 11 dage.... min nye lærer må da helt ha misforstået noget!? Udover det skal jeg så også lige finde mig en ny studiegruppe.. og hvor nederen er det ikke? Det der med at skulle påtvinge andre mennesker ens selskab? Jeg ved jo godt at jeg bestemt er en styrke at få ind i en gruppe, jeg stiller høje forventninger til det faglige niveau både hos mig selv og andre, så jeg har også noget at komme med, men stadigvæk... jeg gider da ik være hende som de egentlig ikke selv har valgt. Har sendt følere ud til dem i klassen, som jeg ku forestille mig, at jeg selv kunne holde ud, og så må vi jo se hvad de siger til det. Men det bekymrer mig godtnok lidt...

Nå jeg må smutte, har en roman eller 5 der skal læses.. so much work so little time!!

PS. så har jeg BARE nogle historier i ærmet til de næste par dage... og ja, det var en teaser ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar