lørdag den 15. maj 2010

at være troværdig...

jeg fatter simpelthen ikke mænd!! Jeg er da i bund og grund en (relativt) almindelig kvinde, og synes hverken jeg fremstår som specielt sladretøset eller utroværdig. Så hvorfor? HVORFOR? er det lige at der i den sidste uge flere gange er blevet stillet spørgsmålstegn ved min evne til at holde munden lukket?

Er det fordi mænd har sådan en ide om at vi kvinder ikke laver andet end at dele? Dele erfaringer, dele viden, dele slibrige detaljer, dele glade, triste, lykkelige øjeblikke?
Selvfølgelig deler vi.. men at dele er i mine øjne ikke det samme som at udbasunere detaljer for hele ens venneskare. Jeg er eksempelvis et meget privat menneske. Man skal kende mig meget godt, eller drikke mig meget fuld, før jeg begynder at dele ud af de der følelser, detaljer.
Og hva så med sex spørger du så? Det kan jo ikke være rigtigt at du ikke deler alle de slibrige sexdetaljer med veninderne.. jo det kan det faktisk. Altså selvfølgelig snakker vi om hvad vi har prøvet... men det er meget sjældent at det er helt nede i detaljen. Medmindre selvfølgelig idioten navngiver udstyret "eiffeltårnet" så er man jo nødt til at dele det...

så til alle de søde skønne mænd der skulle krydse min vej... vil i ikke nok tro på mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar